4 lipca 2012

Na śniadanie, parę newsów.

Witam serdecznie! Jestem  jasmin i jeżeli mnie ktoś zna, to pewnie ze strony WinxBlogger.cba.pl, gdzie serdecznie zapraszam. Będę graficzką tej strony (ile osób zrobiło skrzywioną minę? Pewnie dużo, bo moja grafika nie jest wcale ładna), lecz znalazłam parę newsów i byłoby grzechem, nie opublikować je.


W Sobotę, siódmego Lipca, w parku Rainbow Magicland w Rzymie, ma się odbyć Winx Party, czyli Winxowa impreza. Na plakacie, jest napisane, że kto będzie miał jeden numer z magazynu, wejdzie całkiem bezpłatnie. Uczestnicy są zaproszeni do nauczenia się tego tańca (link: http://www.youtube.com/watch?v=oybwRknafB4) żeby móc go zatańczyć siódmego Lipca razem z winxównami.


A oto nowa lalka Bloom Blue Believix, która pojawiła się w internecie parę dni temu. To jest edycja ograniczona do zaledwie 200 sztuk i w każdym opakowaniu, jest karta autentyczności.


Pojawiły się również Bloom Gold Believix i Bloom Silver Believix.
Co sądzicie o tych nowych lalkowych odsłonach Bloom Believix?


To są lalki z kolekcji Winx Magiche Amiche (Magical Hair). Również pojawiły się niedawno, lecz nie udało mi się zebrać jakieś informację, więc napiszę moją opinię.
Czy oni trochę nie przesadzają z tymi włosami? Przecież Roszpunka jest tylko jedna. No cóż, każdy ma swoje zdanie i własną fantazję.

Teraz muszę was zostawić, lecz zapraszam na następną notkę! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz