18 maja 2012

Winx na koncercie

Przygotowałam dla was kolejne nowości, otóż pojawiły się dwa kolejne odcinki serialu Winx Club do obejrzenia online. Polecam specjalnie oglądanie odcinków na Winxowo.blogspot.com z racji tego, iż są w znakomitej jakości, która nie drażni i nie męczy podczas oglądania. Dziś mam dla was odcinki 5 i 6 (pierwsza seria). Ale oprócz tego zaczęłam upload serii Winx na koncercie. Na początek aż sześć pierwszych teledysków (i piosenek do posłuchania bez filmów), m.in. "Jesteś naj", "Leć", "Marzyć w drodze", "Raj jest uśmiechem", "Na wieki" i "Uwierz". Odnośniki do teledysków znajdziecie w zakładce Muzyka. Następnym razem dodam kolejne odcinki i kolejne teledyski. Chciałabym także dodać piosenki w wersji mp3 do ściągnięcia na np. telefon, MP4, Ipoda, aby towarzyszyły wam każdego dnia bez względu na czas i miejsce. Na dziś to tyle. Za dzień czy dwa edytuję newsa, informując was o uzupełnieniu Winx na koncercie i dodaniu wersji mp3. Do zobaczenia za kilka dni!

P.S. Poszukuję chętnych do pisania newsów ze świata Winx Club oraz informacji, opisów, streszczeń itp. Chciałabym, aby notki pojawiały się jak najczęściej, więc im nas więcej tym lepiej! Zgłaszać się na GG: 7122973

Edit 22.05.2012

Tak, jak obiecałam dodałam wersje mp3 piosenek z Winx na koncercie. Umieściłam je do ściągnięcia na Chomikuj.pl. Jeśli portal was nie zadowala, wolicie inny lub macie problem z pobraniem, to piszcie. Pomogę z chomikiem lub umieszczę pliki na innym serwerze. Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. segue..
    thaisstellawinx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego usunełaś mojego komcia że masz fajny blog :(
    ???

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponieważ nie napisałaś takiego komentarza. Gdyby był miły to na pewno by tu został. Na blogu zostają wszystkie komentarze, które nikogo nie obrażają. Wszelkie wulgarne i chamskie wypowiedzi zostają usunięte.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy4/8/12 17:12

    uwielbiam winx club winx club rządzi

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy4/8/12 17:18

    oglądałam film winx club magiczna przygoda
    jest super

    OdpowiedzUsuń
  6. Anonimowy4/8/12 17:19

    lov lov lov winx club i bloom i jeszcze raz lov

    OdpowiedzUsuń