15 maja 2012

Nowy blog, nowe możliwości

 Witajcie. Jak zauważyliście byłam zmuszona zmienić portal, na którym bloguję, z racji tego, iż onet ma fatalne błędy, których nie może się pozbyć już od dłuższego czasu. Próbowałam, męczyłam się ale to na nic. Więcej czasu traciłam na to, żeby w ogóle coś opublikować (czekałam czy się pojawi czy nie, klikałam "publikuj" w nieskończoność a i tak wyskakiwały mi błędy...) niż na samym pisaniu. Wreszcie tracąc całkowicie cierpliwość postanowiłam przenieść się tutaj. Mam nadzieję, że wyjdzie to wszystko na dobre. Plusem przeniesienia jest możliwość korzystania z htmla, przez co blog ma możliwość prezentowania się o wiele lepiej niż taki na onetcie. Ogólnie nad wyglądem jeszcze pracuję, ale myślę, że za wiele się już nie zmieni. Można tutaj zrobić o wiele więcej ciekawszych rzeczy, o czym przekonacie się już niedługo. Prosiłabym was też o dodanie Winxowo.blogspot.com do linków na waszych blogach/stronach (banerek tutaj). Ja oczywiście odwdzięczę się tym samym!

Nie zanudzając was jednak więcej przejdę do rzeczy. Na blogu znajdziecie wkrótce opisy postaci, informacje o serii Winx Club, streszczenia odcinków i komiksów, a także właśnie odcinki serialu i komiksy do oglądania/czytania online po polsku w znakomitej jakości (robię wszystko, aby była jak najlepsza)! Na początek mam dla was cztery pierwsze odcinki serialu "Winx Club" i dwa komiksy. Wszystko znajdziecie w górnym menu. Za kilka dni dodam kolejne epizody i komiksy, więc czekajcie.


Oprócz tego zapraszam was wszystkich na Nk.pl, gdzie istnieje grupa Winx Club, w której łączą się winxowi fani. Aby ją zobaczyć, wystarczy posiadać konto na Nk.pl. Dołącz do naszej małej społeczności, udzielaj się na forum, dodawaj zdjęcia i newsy. Baw się i dyskutuj z innymi. Zapraszam!

Poszukuję chętnych do prowadzenia Winxowo.blogspot.com razem ze mną i MaQu. Dziewczyny, które zgłosiły się wcześniej do pisania na WinxEnchantix proszę pilnie o kontakt. A jeśli i Ty, drogi czytelniku, jesteś zainteresowana/y pisz do mnie koniecznie na GG: 7122973 !

To tyle jeśli chodzi o formalności. Następna notka będzie za kilka dni i pojawi się w niej jakiś opis. Jeszcze nie wiem jaki, ale na pewno was ucieszy. Taką mam przynajmniej nadzieję. ;) Bardzo bym prosiła o komentarze (otwarte są dla wszystkich, nie tylko dla zalogowanych!), chciałabym wiedzieć jak wam się podoba. Pozdrawiam serdecznie, trzymajcie się cieplutko!

2 komentarze:

  1. Fakt, trzeba przyznać, że onet często ma awarie i nie da się tam normalnie blogować. No, i nie ma HTML, przez co możliwości w tworzeniu szablonów są ograniczone i utrudnione. Ja też mam w planach przesiadkę. :)

    Pozdrawiam i życzę miłego blogowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie. Jak się ulokujesz na blogspot podrzuć adres, dodam cię do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń